Terms and conditions
Informațiile personale solicitate de către Școala Rucksack în momentul înscrierii la curs și orice alte informații ulterioare sunt păstrate pe suport de hârtie și digital.
Aceste informații sunt necesare pentru a ne ajuta să oferim cursul și să menținem standardele înalte de livrare ale serviciilor noastre de pregătire și instruire.
Furnizându-ne informațiile necesare pentru a procesa înscrierea la curs, sunteți de acord ca aceste informații să fie păstrate și accesate de către personalul școlii.
Detaliile de contact vor fi folosite pentru a vă informa cu privire la ofertele viitoare prin poștă, e-mail, SMS sau telefon numai dacă ne-ați dat permisiunea de a face acest lucru. Dacă nu ne-ați dat permisiunea de a vă ține la curent cu ceea ce se întâmplă în cadrul Școlii Rucksack, nu vă putem contacta în acest scop.
1. Plata serviciilor
1.1 – Locurile la cursurile noastre trebuie rezervate online și se va achita un avans minim de 25% din valoarea integrală a cursului.
1.2 – Restul taxei de curs (75%) se plătește înainte de începerea cursului.
1.3 – În cazul în care taxa de curs nu este achitată în întregime, Școala Rucksack își rezervă dreptul de a vă refuza participarea la curs.
1.4 – Toate prețurile sunt scutite de TVA.
2. Anularea de către client
2.1 – Toate anulările trebuie să fie făcute în scris sau prin e-mail
2.2 – Odată notificată anularea prin e-mail sau pe hârtie, locul d-voastră devine vacant și Școala Rucksack va încerca să găsească alte persoane interesate să participe.
2.3 – În cazul în care școala reușește să revândă locul de curs înainte de data de începere a cursului, clientul va primi o rambursare integrală a avansului plătit, mai puțin 25%, pentru a acoperi taxele administrative.
2.4 – Rambursările se vor face numai după data de începere a cursului.
2.5 – În cazul în care Școala Rucksack nu reușește să revândă locul (locurile de curs înainte de data de începere a cursului, clientului i se reține integral avansul plătit pentru rezervarea locului.
3. Anularea de către Școală
3.1 Deși este puțin probabil, nu putem exclude ca evenimentul să fie anulat din cauza unor restricții oficiale, așa cum a fost în cazul COVID (2020/2022).
În acest caz, vă vom contacta cu prima ocazie și ne vom asigura că veți obține un transfer sau o rambursare.
3.2 Deși se face tot posibilul pentru a se asigura că cursurile se desfășoară conform programului, în cazul în care Școala Rucksack trebuie să anuleze un curs din cauza condițiilor nepotrivite sau a altor circumstanțe neprevăzute, vom notifica clientul cât mai curând posibil.
3.3 Școala Rucksack va notifica clienții cu cel puțin șapte zile (o săptămână) înainte de data de începere a unui curs, în cazul în care un curs trebuie să fie anulat deoarece nu a fost atins un număr minim viabil de participanți.
3.4 În cazul anulării de către Școala Rucksack, clienților li se va rambursa integral taxele de curs plătite.
4. Riscuri și pericole
În timp ce menținem standarde profesionale înalte de îngrijire și siguranță a clienților, trebuie să realizați și să înțelegeți că activitățile de cățărare, alpinism, schi și alte activități legate de munte și natură, se desfășoară în terenuri periculoase.
Riscurile implicate pot fi minimizate, dar niciodată eliminate în totalitate.
Prin urmare, pe lângă acești Termeni și condiții, vă atragem atenția asupra Declarației de participare ce va fi semnată în prima zi a cursului și a Politicii noastre de siguranță.
Solicităm ca toți clienții să le citească și să fie de acord cu acestea înainte de a rezerva un curs cu noi.